SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Thursday, December 1, 2011

AKU WANITA BIASA..

REPOST for you~

As salam & salam sejahtera..


LUAHAN HATI SEORANG INSAN YG BERGELAR WANITA..



Kepadamu yg akan menjadi pendampingku kelak...

Aku hanya wanita biasa, yang sangat jauh dari sempurna. Kerana itu kuingin kau tahu, aku bukan wanita yang sempurna. Aku begitu banyak kekurangan.. Maka ketahuilah....



Kepadamu yang memilihku kelak...

Aku tidak sebijak bunda KHADIJAH, kerananya ku ingin kau tahu. Aku bisa saja berbuat salah. Maka ku mohon padamu, bijaklah dalam menghadapiku, jangan marah padaku, nasihatilah aku dengan hikmah, kerana bagiku kau lah pemimpinku, tak akan berani ku membangkang padamu...



Duhai kau yg telah memilihku kelak...

Ingatlah, tak selamanya aku dapat tampak cantik di matamu, ada kalanya aku akan begitu kusam dan jelek. Tapi janganlah kau risau, akan ku jaga kecantikan budi bahasa ku & pandangan mataku.



Padamu yg akan mjadi nahkoda dlm hidupku kelak...

Ketahuilah, aku tidak sesabar FATIMAH. Ada kalanya kau akan menemukanku begitu marah, menangis, dan tak terkontrol, bukan kerana ku membangkang padamu, tapi aku hanya wanita biasa. Aku juga perlukan tempat untuk menumpahkan beban di hatiku, tempat untuk melepaskan penatku. Maka bersabarlah, yang ku perlukan hanya pelukan dan belaianmu... Kerana bagiku kau adalah titisan embun yang mampu memadamkan segala resahku...


Janganlah kau membentakku, tapi cukuplah andai kau usap kepalaku, dan bisikkan kata sayang di telingaku, kerana dengan itu ku tahu kau selalu menghargai semua yang ku lakukan untukmu...


Padamu yg menjadi imam dlm solatku kelak...

Ketahuilah, aku tidak secerdas AISYAH.. Maka janganlah pernah bosan mengajariku, membimbingku ke arahNYA, walau kadang aku begitu bebal, tapi jangan pernah letih mengajarku... Jangan letih mengingatkan untuk terus bersamamu menjulang pahala dalam amalan-amalan sunnah... Bimbing tanganku ke JannahNYA, agar kau dan aku tetap bersatu di dalamnya...InsyaALLAH...



Padamu yg mjadi kekasih hati & teman hidupku...

Seiring berjalannya waktu, kau akan menemukan rambutku yang dulu hitam dan indah, akan menipis dan memutih. Kulitku yang bersih akan mulai kerepot. Tanganku yang halus akan menjadi kasar.. Dan kau tak akan menemukanku sebagai wanita cantik.. Bukan wanita muda yang selalu menyenangkan matamu.. Maka jangan pernah berpaling dariku... Kerana satu yang tak pernah berubah, bahkan sejak dulu akan terus bertambah dan kian bertambah, iaitu rasa cinta padamu...


*

*

*


Ketahuilah.. Tiap harinya, tiap jam, tiap minit,dan detiknya, telah aku lewati dengan selalu jatuh cinta padamu... Maka, cintailah aku, dengan apa adanya aku... Jangan berharap aku menjadi wanita sempurna... Maafkan aku kerana aku bukan puteri... Aku hanyalah wanita biasa...


^

^



Khas untuk insan yg kini bergelar tunang & bakal suami

~ Mohd Sharin Afandin ~


.

.

.

Counting - 1 hari lagi..




Semoga ALLAH merestui & memelihara cinta suci ini di dunia dan di Akhirat dlm keredhaanNYA....


Amin~~

U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

9 comments:

  1. upload pon, den ingat kome tak upload..
    TAHNIAH2..

    ReplyDelete
  2. BGNK - ermm.. upload.. da penuh da inbox and wall post tnye nak photo.. saje xnk upload byk2.. sebab i'm not artist.. wakaka~

    ReplyDelete
  3. @kak nana : thank a lot kak.. akak la org ptama senior kpm wish congrats kat nanie.. :(

    ReplyDelete
  4. aminnnnn.. thanks aniz.. i'm also touching bile tulis entry ni.. T____T

    ReplyDelete
  5. yang lain tu tak perasan kot nani...
    takpe2, kawen jgn lupe jemput..agak2 bile?

    ReplyDelete
  6. mira : ok je..

    kak nana : mayb kot.. ermm..

    ReplyDelete

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails