SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Sunday, August 14, 2011

KAD KAHWIN = AL-QURAN

As salam.. selamat sejahtera..

aduyai.. lamanya tak update blog ni.. anyway tengah survey2 kadkahwin, tetiba singgah satu blog.. terpikat dan jatuh cinta pada kad kahwin ni..

waa... sangat kreatif para artis zaman sekarang ni ye.. time Noh & Mizz Nina style kimono, Zed Zaidi ala2 facebook (tekan INI contoh kad kahwin Zed Zaidi).. Sekarang ni macam dah jadi satu trend nampaknya orang buat kad kahwin lawa2 + unik ni ek??


Kali ni tampil kad kahwin ini berkonsepkan kaligrafi dan berkonsepkan AL-QURAN.. Percaya atau tidak, kad kahwin ini adalah milik Ashraf Muslim & tunangnya Noor Dayana Hj Lokman seorang doktor pelatih di Melaka (Manipal University). Sesuai la dengan kerjaya beliau sebagai pengamal perubatan Islam dan gelaran beliau sebagai Ustaz Amirul...

jom tengok..
*
*
*
*
*
*


Gambar yang di atas ni adalah mushaf Al_Quran sebenar, tetapi kad kahwin Ashraf Muslim adalah yang dibawah iaitu pada 24 Sept 2011 bersamaan 26 Syawal. Ada jawi & alih bahasa Melayu (rumi) untuk kemudahan sesiapa yg kureng memahami..

Credit gambar : Cupcakekasih

*********************************************

Kepada Ashraf dan pasangan.. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat & kekalkan keperibadian yg menarik & senyuman yang ikhlas dalam mewarnai bahtera rumah tangga.. Insyaallah~



P/s Sangat unik dan terpegun melihat kad jemputan kahwin Ashraf Muslim. Idea yang bagus khususnya untuk B2B. Membudayakan tulisan jawi adalah sesuatu yg patut dipuji..
U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

5 comments:

  1. ouh xtau plak kad kawin depa gitu

    ReplyDelete
  2. wow! nk jugak laa...buat cm tu...agak2 mhal x?

    ReplyDelete
  3. @malek ku - ye percayalah depa punye kad kawen mmg unik n ade nilai estetika yg tinggi

    ReplyDelete
  4. @maya anis - sebenarnya ikot kedai jugak mahal ke x? maybe bg artis murah je kot.. tp ape2 pun kad dorang mmg laen dr yg laen..

    ReplyDelete
  5. Memang menarik isu nie... saya banyak membaca mengenai hal nie...
    tahniah, artikel awak memang menepati maksudnya...
    memang menarik.. :)

    Look into my homepage :: Rahsia Hebat Diranjang

    ReplyDelete

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails