SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Thursday, November 22, 2012

BLOG MASUK APA KATA WANITA @ TV1.. ALHAMDULILLAH..

As salam.. selamat sejahtera..


Syukur Alhamdulillah..

Hari ini nanie rasa bersyukur sangat.. Sebab dimurahkan rezeki oleh Allah S.W.T.. Semalam bila check email, tiba-tiba dapat satu email yg tak disangka-sangka.. Bila dapat email, biasanya nanie akan terfikir "ada blogger minta no phone kereta sewa, atau pun budget perkahwinan ni?"

Suspen juga ni.. Tak kisahlah, walau apa pun isi kandungan email tu, nanie terus baca slow2... Jeng..jeng..jeng.. Bila dah buka email rupa-rupanya dapat rezeki untuk blog ni masuk TV.. Syukur Alhamdulillah..  

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Terima kasih  Apa Kata Wanita (FB) / Apa Kata Wanita (blog)   sebab bagi saya kesempatan pada kali ni.. Walaupun masa untuk blog ini masuk TV takdelah berjam2 lamanya, tapi dapatlah juga lebihan rezeki untuk perkenalkan blog ini utk tatapan pembaca.. 




Kata orang rezeki yang kita perolehi ditentukan oleh Allah S.W.T.. Sebagai hambanya, kita hanya mampu berusaha.. Selepas berusaha kita bertawakal kepada Allah S.W.T.

**************************************


P/S Tips untuk dimurahi rezeki, rajin-rajinlah membaca Ayat Seribu Dinar (Surah at-Talaq : 2-3). Semoga kita sentiasa dimurahkan rezeki.. Ini maksud ayat yg berkaitan tentang rezeki.

"Dan siapa yang bertakwa kepada Allah, nescaya Dia menjadikan jalan keluar baginya. Dan Dia mendatangkan rezeki kepadanya dari jalan yang tidak disangka-sangka (Tidak dijangkakan). Dan siapa yang berserah diri sepenuhnya (Bertawakal) kepada Allah, maka ia berada dalam jaminanNya (dicukupkan keperluannya oleh Allah). Sesungguhnya Allah melaksanakan urusanNya, dan sesungguhnya Allah menjadikan bagi tiap-tiap sesuatu itu ada ukurannya"





jika tiada halangan segmen ini akan disiarkan pada 24 November 2012 (Sabtu) jam 11 pg TV1. Selamat Menonton dan teruskan menyokong AKW. 





MOOD : Tak sabarnya, happy & excited.  Riang ria dalam hati. Boleh tambah kenalan dan informasi.. Senyum tak perlu kata apa2.. ^_^


U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

6 comments:

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails