SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Sunday, March 31, 2013

REVIEW FILEM KERAT 14 VS MONA FENDY..

As salam.. selamat sejahtera

actually cerita ni nanie bukan tengok kat wayang pun, tapi hanya beli dari ASTRO FIRST. Tak tahu kenapa hubby beli cerita ni.  

Sekali pandang, tajuk cerita ni seolah2 memberi gambaran jenayah paling kejam dahula kerat 18, Mona Fendy. Tapi sayangnya cerita ni hanya mengisahkan BF yg bunuh lelaki lain yg kacau GF dia.. grrrrrr


Cerita ni nak kate ganas sangat tak jugak.. tapi yang nanie pelik ade scene dalam disco.. perempuan separuh bogel menari-nari.. dengan adegan siti saleha dengan sorang pelakon lelaki agak mengghairahkan.. introduction cerita ni memang agak ehem2 la.



Al kisah bermula satu tragedi ngeri yang tidak disengajakan telah berlaku apabila Haziq (Aaron) melihat GFnya (Saleha) itu bersama dengan Aril sehingga dia membunuh lelaki itu dan mengeratnya kepada 14 bahagian.

Maybe kenapa orang nak tengok cerita ni mungkin sebab nadi utama filem tersebut sudah tentu terletak pada para pelakonnya iaitu Aaron Aziz dan Siti Saleha dan kemunculan mereka adalah penyelamat kepada filem ini.



Lakonan Aaron tidak menghampakan kerana mampu mewujudkan rasa debar di hati penonton terutama adegan mengerat 14 bahagian badan Aril walaupun hanya reaksi muka, pisau dan percikan darah yang ditunjukkan. hahaha

malas nak cakap banyak2, korang tengok trailer dia tak pun booking Astro first je RM15.. hehe

TRAILER KERAT 14


p/s Bagi nanie kod cerite tu P13.. kire budak sekolah menengah (Form 1 = 13 tahun kan?) boleh la masuk tengok.. Rase macam tak sesuai sebab mase tengok TV pun da rasa segan lagikan layan kat panggung wayang. Bukan apa, kita risau tu ade remaja yg salah faham dan automatic akan fikir bukan2.. errr no komen.. 

U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails