SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Tuesday, April 2, 2013

DARI DIA KITA DATANG DARI DIA JUGA KITA KEMBALI - WARKAH BUAT ISTERI


Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un انا لله وانا اليه راجعون |


Nanie baru mendapat berita sedih, Gee atau Fauziah baru saja menghembuskan nafas yg terakhir sebentar tadi. Mohon semua sedekahkan Al Fatihah untuk arwah Gee. Semoga Allah merahmati dan menempatkan Gee di kalangan yang terbaik..

Sejarah - Al-Kisahnya

Fauziah telah di serang asma pada Jun 2011 yang telah menyebabkan beliau mengalami kerosakan pada saraf otak, suaminya Abil Fikri Ahmad menjaganya dengan penuh kasih sayang dan sanggup bekorban apa saja demi isteri tercinta hingga nafas yang terakhir. 

Pesanan untuk abg abil

Nanie ingin ucapkan takziah diatas pemergian isteri tercinta. Semoga abg abil tabah hadapi dugaan ini. Pasti ada hikmah disebaliknya. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yg beriman. Dan sudah pasti setiap sakit itu menghapuskan setiap dosa yg kita lakukan. Sakit sebelum meninggal tanda2 Allah sayangkan hambaNya. 

Nanie kagum dengan semangat abg dalam menjaga isteri tercinta haruslah di contohi oleh para suami di luar sana. ANDA SUAMI YANG TERBAIK.


Semoga Allah menempatkan arwah di tempat orang-orang yang beriman. Amin..



Bagi yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang pengorbanan seorang suami(Abil) terhadap isterinya(Gee) boleh klik entry yang pernah nanie dedikasikan khas untuk abg Abil dan arwah kak Gee  {click sini}


U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails