SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Friday, June 28, 2013

HATI DAN PERASAAN. ENTRY JIWANG YANG TAK BERKESUDAHAN.

Assalamualaikum.. selamat sejahtera.

Ada yg pm FB nanie, cakap lately my blog macam sedih je, kenapa ye? Hanya rakan2 terdekat dan keluarga je yg tahu. Nanie harap kalian doakan nanie kuat macam supergirl dan senyum selalu bak bidadari syurga. ehem2..

*****************************

Entry kali ini nanie nak rujuk tentang hati dan perasaan. Kadang2 ramai sangat orang di luar sana selalu menyalahkan TAKDIR Allah jika kita di timpa ujian dan musibah. Selalu kita rasa kita dah buat terbaik untuk orang yg kita sayang  dan SELALU kite melakukan apa sahaja utk menggembirakan hati seseorang yg kite sayang atau suka..dan SELALU jugaklah kite mendapat balasan yg KOSONG n SELALU jugaklah kite tertanya tanya kenapa kite tidak dilayan sepertimana kite melayan seseorang yg kite sayang atau suka.. 

Kenapa?

Mengapa?

Mudah sahaja..

Sebab hati manusia sentiasa berubah.. Cinta manusia kadang2 tak kekal. Cinta dan Kasih sayang pada Allah itu lebih kekal. 

Oleh itu, kadang2 kita memang kena pentingkan diri sendiri juga agar tidak terlalu murah memberi kasih sayang pada orang lain agar kita tidak terlalu terluka..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



ALLAH NAMPAK. ALLAH LIHAT. ALLAH FAHAM APA ISI HATI KITA

MENGADULAH PADA ALLAH SWT ^_^
U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails