SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Thursday, August 6, 2015

FREE MOVIE - SPY 2015 AT TGV AU2 AEON

Assalamualaikum. selamat sejahtera..

Hari ni nanie nak share aktiviti last weekend. Stop kejap cerita bab makan makan makan. haha. FYI, Tempat lepak nanie sekarang ni kat AEON AU2 Setiawangsa bersama mak tersayang. Entahlaah, nak kata shopping mall tu best, xde la best sangat. Maybe sebab dekat dengan rumah.

Tapi..

tapi..

tapi..

ada New Attraction iaitu TGV.Kelebihan TGV AEON AU2 Setiawangsa 
  • Seat movie ni besar  dan selesa. 
  • Unik dari TGV yg penah nanie pergi dan cantik designnya
  • Luas walaupun hanya ada 6 panggung wayang sahaja
  • Di beri kemudahan seat menunggu sementara wayang bermula.

Alhamdulillah, nanie berkesempatan dapat FREE MOVIE iaitu cerita Spy. Kebetulan mereka buat open house movie iaitu boleh menonton percuma dan opocorn percuma. Ada pilihan movie seperti Fast and Fuirous, San Andreas, Tomorrowland dan banyak lagi..





********************

SINOPSIS MOVIE SPY 2015


Movie ini mengisahkan Susan yang berbadan besar cuba untuk menjadi Spy selepas rakan yang dicintainya Fine mati ditembak oleh Raina.
Susan telah menyamar sebagai penny untuk mengintip tindakan musuh dalam urusan jual beli bom nuklear di Eropah. Mengikut arahan pihak atasan, susan tidak boleh sama sekali mendekati apatah lagi bercakap dengan musuh.
Namun, Susan telah melanggar arahan yang telah diberikan oleh pihak atasan dengan mendekati musuh dan bercakap dengan musuh yang bernama Raina. Sekaligus menjadi pengawal peribadi kepada Raina kerana menyelamatkan Raina dari diracun.
Bayangkan perempuan yang berbadan besar handle tugas untuk spy. Korang boleh bayangkan tak lagi bila berlaku aksi mengejar macam mana?. hahaha. Walaupun badan besar tapi bukan main hebat kalau berlawan dan bijak. 😀
Selepas itu, Susan yang tengah kerja spy ni nak kena layan karenah Rick Ford (pengintip) yang poyo gila nak mampus. Cerita Rick tentang pengalaman perisikannya dulu memang nak gempak habis dan tak masuk dek akal.  Pastu, mana-mana Susan pergi mesti Rick pun ada sekali.
Lakonan komedi yang tak disangka oleh Jason Statham sebagai Rick Ford memang bagus dan menjadi lawaknya. 😀 Bukan itu je, Susan juga nak kena layan Spy lain yang gatal lagi miang suka meraba plus kalau tidur mengigau lucah.
SIAPA YANG RASA STRESS DAN NAK HILANGKAN TEKANAN TU MEMANG SANGAT DIGALAKKAN UNTUN TONTON MOVIE INI.
Movie Spy 2015 Memang Best Sebab Banyak Lawak
 P.S Kalau kat wayang da xda, korang wajib beli DVD untuk tonton. Best wooo.. Sebuah movie komedi yang terbaik!

U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

2 comments:

  1. Thanks Nanie bagi review ceta SPY ni. Macam tau-tau jer nany tengah pk nak layan movie ceta apa la yg best..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, nany bole google je dlm youtube. hihi

      Delete

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails