SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Tuesday, December 1, 2015

TUDUNG TERBARU..

 Assalamualaikum.. selamat sejahtera..


Tudung dan wanita Muslim itu amatlah sinonim sekali. Bagi Muslimah, tudung adalah antara item penting buat mereka terutamanya apabila berada di luar rumah. 

Sekarang ni, apa yang nanie nampak, kalau style tudung atau shawl yang ada sekarang, design dia banyak yang dah labuh & lebar. Ada juga yang instant shawl yang memudahkan customer.

DESIGNER TEMPATAN SEMAKIN PEKA DENGAN PILIHAN CUSTOMER

Alhamdullillah, bila banyak design yang labuh menutup dada, ini dapat menepati tuntutan agama Islam yang memerlukan mereka menutup aurat. Oleh itu tidak hairanlah jika dilihat pasaran tudung terkini semakin meluas kerana permintaan yang cukup tinggi oleh hijabista.

APA ITU HIJABISTA?

Hijabista ialah wanita berhijab dan berfashion.Tak salah asalkan pakaian tak ketat , tudung labuh dan segala syariat dipatuhi


PILIHAN ADA DI DEPAN MATA

Jika dahulu tudung dilihat sebagai aksesori tambahan buat wanita dengan corak yang biasa atau sekadar ‘plain’. Namun sekarang jangan risau, customer ada banyak pilihan samada dari segi corak, warna dan rekaan yang sesuai ianya dapat menambahkan keserian kepada si pemakai. Dahla semua cantik-cantik.



TIPS PEMAKAIAN TUDUNG
  1. Jika korang menggayakan shawl atau tudung yang cukup panjang & lebar, korang just boleh adjust labuh mana yang kita nak dan menutup dada.  
  2. Jika korang padankan tudung dengan blouse serta skirt labuh pun akan nampak lebih santai tapi elegan.
Dalam dunia yang semakin moden ini semakin mudah untuk mendapatkan sesuatu benda. Contohnya kemudahan membeli secara online. Buat hijabista di luar sana kini anda boleh beli pelbagai jenis tudung terbaru online yang ada di internet. 

Nah nanie tepek koleksi gambar peribadi nanie pakai shawl pelbagai jenis
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Siapa cakap perempuan berhijab tak boleh bergaya??

So, apalagi korang bolehla jenguk website ZALORA untuk dapatkan tudung2 macam dekat atas ni! Banyak sangat pilihan Tau!


p/s Pilihan nanie suka style tudung yang cepat & mudah nak digayakan. Tambah2 kalau tengah kejar masa, pagi2 nak pergi kerja. Mana yang paling mudah, yang tula nanie capai dulu. Jimat masa. Lepas tu kalau pergi travel, pakailah tudung yang sarung je. hehehe
U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

4 comments:

  1. sweet lah Nani...tapi sis JM ada pengalaman beli sleeping dari Lazada ni...order almost a month baru sampai itu pun bukan dapat sleeping bag but beg utk isi sleeping bag tu...frust!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lazada ke? aduyaiii kena follow up betul2 ni. apa la bsnes nak untung tapi tak reti serve customer leklok. sabar ye

      Delete

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails