SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Wednesday, August 21, 2013

SENYUM PUN SALAH KE? GRRRRR...

Bukan niatku senyum untuk menggatal, juga bukan senyum menggoda lelaki/ suami/ boyfriend orang , tapi senyuman ini adalah sedekahku pada orang yang mungkin terpandang secara tidak sengaja.. 

Nah nanie hadiahkan senyum yang paling indah.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Senyum itu sedekah. 

HAHAHAHAHAHAHA. 

Bersangka baiklah pada semua. okay?
U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

6 comments:

  1. adeh kambing siap pakai besi kat gigi gak

    ReplyDelete
  2. betul2 senyum itu sedekah.. dapat pahala..
    tapi kalau senyum kambing tu tak tahu lah mcm mana plak eh hehe

    ReplyDelete
  3. @sawanila - tu kambing moden tu.. kihkih

    ReplyDelete
  4. @zazamymoon - senyum kambing macam dalam gambar tu la. siap ada pendakap besi lagi. auwww

    ReplyDelete

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails