SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Friday, April 20, 2012

BIAR DIA TAHU, SAYA TAK SEMPURNA




Biar dia SALAH SANGKA... Biar dia SALAH ANGGAP... Biar dia SALAH MENDUGA... Biar dia TAHU YANG BURUK... Sebelum MENGHARAP yang baik-baik...

Kalau dia IKHLAS, dia akan sedia MENERIMA KEKURANGAN yang ada, dari hanya mengharap yang baik dan sempurna...

Apa guna menghabiskan masa menunjukkan kebaikan, bila dia TIDAK BOLEH MENERIMA KELEMAHAN DAN KEKURANGAN ? Biar dia tahu saya tak pandai itu, saya tak pandai ini...


Biar dia tahu, saya mungkin tak dapat memenuhi EXPECTATION dia yang tinggi melangit itu... Biar dia tahu, saya pernah punya MASA LALU, namun saya masih punya MASA HADAPAN...

So, tak kisahlah... Saya lebih prefer dilihat sebagai diri saya yang tak sempurna... Biarlah mereka tahu saya tidak tahu itu, tidak tahu ini, dari mereka melihat kesempurnaan saya yang konon maha sempurna..

I'm glad to be me even it's hard to be me (^_^)



BIAR DIA TAHU, SAYA TAK SEMPURNA

Siapa dia? biar nanie je yg mengetahui :-(

P/S Permulaan sabar adalah pahit- tetapi manis akhirnya.. Allah berikan sedikit rasa kecewa kemudian Allah gantikan rasa itu dengan rasa bahagia malah lebih bahagia & ketenangan yang cukup indah.. Sesungguhnya musibah itu menemukan sesuatu yang jauh lebih baik...insyaALLAH...


- luahan hati ini tiada kena mengena dengan hubby nanie.. Kami baik2 saja dalam melayari rumahtangga. Persamaan membina keserasian, perbezaan itu melengkapkan. Happy 5th Monthsary Mohd Sharin~



U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails