SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Showing posts with label jiran au1. Show all posts
Showing posts with label jiran au1. Show all posts

Tuesday, November 26, 2013

WEDDING ZILA (KERAMAT AU1)

Assalamualikum.. selamat sejahtera..

Hari ini nanie nak share wedding jiran nanie di Keramat. Kalau dari dalam rumah tengok persiapan perkahwinan dia, memang cukup grand. Sebabnya, family Ziela tumpang PA system depan rumah nanie.

Jadi sememangnya sangat havoc la depan rumah, bila ada ramai 'artis tak berbayar' try karaoke depan rumah. Tak kisah suara sedap ke tak, yang pasti keberanian nak mencuba, Tak gitu?

WEDDING ZIELA

Tema : turqoise + purple
konsep : modern

Pelamin memang sangat cantik. 
dekorasi dalam khemah pun awesome
Photo booth pun smart. 

Overall memang puas hati dan pilihan Ziela memang ada STYLE ^_^


Pesanan nanie untuk Zila
  • Semoga menjadi isteri yang solehah. 
  • Kena banyak kena sabar dan tabah. Sekarang da masuk keluarga baru, kena banyak serasikan cita rasa dan minat. Dahulukan suami selagi tak bertentangan dengan syariat Islam.
  • Ingat keluarga dan kawan2, jangan lupa mereka. ok?



Tahniah dan sayanggggggg awk.

p/s Mendirikan rumahtangga adalah pembuka rezeki. Cukuplah dengan meletakkan ‘benchmark‘ untuk kita berkahwin dengan sekadarnya. Kerana pintu rezeki pastinya akan terbuka luas, jika kita ‘mendirikan masjid’ atas dasar taqwa kepada Allah. Sebaliknya, jikalah habuan dan kesenangan dunia yang menjadi ‘benchmark‘ untuk kita berkahwin, belum tentu kita akan hidup bahagia. Fikir2kanlah.


Published with Blogger-droid v2.0.10
U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

Thursday, March 18, 2010

@ WANGSA BOWL = JIRAN


salam..selamat sejahtera..

skrg ni kan, nanie ni sokmo pegi wangsa walk.. hehhe.. nanie slalu pegi wangsa walk bukan keseorangan tp ditemani ole jiran nanie.. ziela n adni..kami slalu kuar last minute je.. tp plan last minute tu la yg mnjadi.. so far nanie amat gumbira dgn ini tempat WANGSA WALK.. bkn ape dkat ngn umah n ade byk kemudahan.. plg yg mggembirakan ati nanie adalah ade tmpt BOWLING..KARAOKE..WYG (coming soon).. pasni mmg da xjejak kaki da kt tmpt jauh2 lg.. wee~~ (oops tp klu da selalu busan lak asek g wangsa walk je) huhuhu

so aktiviti wajib kami @ wangsa walk adalah BOWLING.. This bowling centre is not really big, just the medium in size at located at the level 2 of Wangsa Walk Mall.
alhamdulillah selepas byk wat latihan n play, markah nanie mesti lepas 100++.. dlu nk dpt 100 pun payah.. practice make perfect.. yahoo!!

saksikan lah posing2 kami di sana.. check it out..

ini lah kami yg kuat berposing

lalalala.... snap2.. tgk kamera di cermin .. huhu

atas wif adni.. bwh wif ziela ( chubby nye nanie pakai tdg ni)

posing sebelum bertarung.. grrrrrrrrr.. sape menang ek??

ni pun aktiviti kami klu da busan bowling.. nyanyi.. melalak..karaoke.. haha

p/s next aktiviti??? check it out.. lalala

U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

Wednesday, March 17, 2010

JIRAN = SAHABATKU..

salam.. selamat sejahtera..

alhamdulillah.. skrg mood nk blog smakin bcambah.. hehe yela mcm2 story nak share ngan reader (alamak, perasan ade ke owg nk baca blog sy).. tp pape pun nanie hanya muahkan ikut kata hati dan jari trus mnaip.. arini nak share ttg jiran nanie.. walaupun dowg lg muda dr nanie tp nanie selesa nk bkwn ngan mereka.. mereka adalah ------>>


NOR ZIELA-nanie panggil die ziela.. die dok selang 1umah je.. kdg2 klu nk pggl die, just jerit nama @ sms suh kuar umah.. ktowg slalu gak lepak dpn umah.. kdg2 ramai kwn2 nanie pelik nanie ade jiran yg boleh diajak borak tyme busan2.. alhamdulillah coz ALLAH beri nanie jiran merangkap kwn2 nanie yg boleh hangout sama2.. wee~~

NUR ADNI- nanie pggl die adni je.. die gurl yg agak putih n cantek la.. so far bf2 die sume encem2.. alhamdulillah walupun die muda tp da dpt kje kerajaan sbg technician.. skg ktowg smakin rajin hangout sejak adni ade kete.. die la supplier transport kami.. hehe ktowg slalu lpak kt wangsa walk, k4, jaya jusco au2 @ wngsa maju.. klu bab mlm je lepak p minum kat mamak.. bkn ape, utk release tension n smbil tu bole gosip2 ttg ape2 je yg tbuku dlm ati.. no hurt feeling la.

LOTS OF LUV TO U.. ZIELA & ADNI



P/S nanie harap kt jd kwn merangkap jiran yg terbik dlm hidup nanie.. nnt klu sape2 yg da smpy seru jodoh( kawen le), jgn lupe saling bantu mmbantu taw.. n plg penting jd owg kuat dl majlis kawen nanie.. alamak, bile la tu?? tggu aje allah temukan jodoh nanie..luv him..

U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com
Related Posts with Thumbnails