SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Monday, September 28, 2015

REVIEW WAYANG THE MAZE RUNNER : THE SCORCH TRIALS

Assalamualaikum.. selamat sejahtera.

Hari ni nanie nak share aktiviti weekend nanie dan juga anak buah nanie. Pagi-pagi lepas habis kelas Yamaha (kelas gitar) di Wangsa Walk, kami terus terjah wayang.,

Jimaat sungguh kalau masuk wayang TGV sebelum pukul 12 tengah hari. harga ialah RM8. Kalau ada Maybank Credit card dapat RM10 semua wayang TGV sebelum pukul 6pm setiap hari. Jimat :)

************************

THE MAZE RUNNER : THE SCORCH TRIALS

Pelakon
Dylan O’Brien
Kaya Scodelario
Thomas Brodie-Sangster
Giancarlo Esposito
Aidan Gillen
Barry Pepper
Lili Taylor
Patricia Clarkson
Ki Hong Lee


Pengarah: Wes Ball




Review sikit movie Maze Runner yang baru ni. Bg nanie recommended sgt2 sebab ada adegan dan scene yg rasa nak gugur jantung.

The Scorch Trials adalah sekuel kepada The Maze Runner, cerita ini bagi nanie memang sangat menarik penuh dengan aksi yang kita tidak sangkakan akan berlaku.Tak ingat? jom baca review wayang Maze Runner 2014 tahun lepas DI SINI
.
Sekuel ini juga menceritakan apa yang telah berlaku pada manusia sejagat, misteri virus Flare di mana telah menjangkiti manusia dan alam persekitaran telah bertukar kepada padang jarak padang tekukur. 

Cerita ini bermula di mana Thomas (Dylan O’Brien) dan rakan-rakan telah diselamatkan oleh satu organisasi dari WCKD (Wicked) dimana mereka lari dari The Maze, tempat itu juga menempatkan semua remaja dari The Maze lain.

Bnayak juga elemen kezutan sebab ada watak zombie jugak....memang sakit tangan anak buah nanie sebab kena cengkam dan menjerit gak masa tengok. 

Tapi nanie bukan jerit gedik2 ok...ini memang terperanjat punya jerit.... Jadi nanie bg akan bagi 🌟🌟🌟🌟🌟 

Nak percaya atau tak terpulang....

WE ARE BLACK TEAM.
 pakai baju kebetulan semua sama warna.
 ini yang dikatakan #sehatisejiwa


U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails