SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Monday, August 11, 2014

REVIEW FILEM THE LEGEND OF HERCULES


Assalamualaikum.. selamat sejahtera..

Waktu nanie hari raya ke3, nanie dan keluarga pergi beraya di Rawang. Tapi dah alang-alang jauh ke sana, kami ambil kesempatan menonton wayang bersama. Paling best menarik dan kebabom, MAK KESAYANGAN nanie pun join tengok movie. hehe



THE LEGEND OF HERCULES
AEON RAWANG

SINOPSIS RINGKAS

Dalam cerita ni hercules anak dewa tu lagenda. Orang rapat sekeliling dia yang buat cerita dan angkat darjat hercules untuk jadi hero dan satukan semua orang. Sebab diorang percaya yang manusia ni perlukan satu hero untk diorang bergantung dan bila ada hero di kalangan diorang, diorang kira macam tak terkalah la. Di samping untuk strategi takutkan musuh jugak.


Tap cerita ni memang x sama macam cerita hercules yang selalu tengok. Dia fokus pada sisi manusia hercules ( well maybe sebab dia memang manusia biasa pun) dan kewibawaan dia sebagai general perang (eh general perang upahan je kot). Cerita dia okay xde meleret ke apa, just nice. 

So ending dia macam bagi kita decide sendiri, legend of hercules tu betul ke tak. Sebenarnya tak kira latar belakang kita apa, asalkan ada motivasi dan percaya kemampuan diri sendiri, kita pun boleh jadi 'hercules'. Tu yang nanie faham lah.  Kalau salah mohon dibetulkan.

7/10

Okay?

Belanja sekeping selfie daripada nanie. hehe


Selamat menonton & 
Selamat Hari Raya semua

U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails