SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Monday, March 7, 2011

NEW YEAR GIVEAWAY PART 2 BY KedaiGambarKami

Mode : Jalan2 baca blog..

then tetibe terjumpa 1 contest yg menarik , hot kebabom & meletup.. Nanie rasa nak mencuba.. Tak salah mencuba kan..


CONTEST entry - New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami . Nanie memilih kategori Couples Extravaganza, sebab itu je yg layak masuk entry ni hanyalah pasangan yang telah berkahwin/bertunang. Alhamdulillah, masih menepati syarat2.. Yeayyy!!! Sebagai bukti nanie da menjadi tunangan org ialah melalui
this entry & juga this entry ni.. wink2..

Seterusnya syaratnya kena tulis 1 entry pasal contest ni.. ehem2.. sebelum pape kena baca Bismilahirahmanirahim.. fuuuuuhhh~ nervous betol la kak lina.. hehe

**********************************




@

website --> KedaiGambarkami

Cinta adalah seperti 4 musim yang berlaku, musim bunga, tengkujuh, kemarau dan luruh..

5 tahun menyulam kasih - itulah ibarat saat musim bunga baru bermulanya suatu percintaan, pertemuan, perkenalan.. segalanya adalah indah, manis dirasa saat bersama.


Dalam masa 5 tahun meniti kebahagiaan, mustahil lah tiada musim tengkujuh melanda dalam perhubungan. Pasti ada pergaduhan, persalahan faham, cemburu dan marah berlaku, tapi anggaplah semua itu adalah percubaan dalam perhubungan.


Dalam masa 5 tahun jugalah, musim Kemarau dalam percintaan pasti berlaku. Kemarau tidak semestinya akan membawa kepada perpisahan meskipun hubungan dalam keretakan.

Musim Luruh...suatu yang perit dalam kehidupan seseorang yang bercinta, kerna iyanya bukan apa yang dipinta dan diharapkan, gundah di hati hanya diri sendiri yang rasakan, kesakitan cinta sesungguhnya tidak akan pernah diungkapkan dengan kata-kata... Tp bagi nanie setiap dugaan dan rintangan dalam perhubungan haruslah dilalui dgn tenang, redha & tawakal pada Allah..

*******************************
^
^
^

Kisah di atas menggambarkan rasa kasih & sayang nanie.. Itulah sebabnya nanie nak sangat menang contest ini utk diabadikan kenangan terindah dalam bentuk gambar.. Org kata, melalui gambar, keikhlasan, kejujuran, @ kasih sayang boleh muncul melalui senyuman, liuk lentuk badan, ataupun pergerakan.. Betul ke ek? hehe



Lokasi yg dipilih adalah kawasan pantai ketika matahari terbenam @ air terjun @ sawah padi @ nelayan.. sgt suke tgk pemandangan semulajadi yg buat nanie lebih tenang dan sejuk hati.. wink2..



utk pengetahuan tuan empunya contest iaitu --> kak lina.. Dalam blog nanie.. nanie pernah menulis entry utk menyuarakan rasa kasih syg nanie.. plz refer to this entry sebab melalui entry inilah, bermulanya detik nanie memperkenalkan si dia yg kini bergelar tunang nanie dlm blog ini.. hehe

nanie harap entry ni me'layak'kan nanie memenangi -


- Free 1 & 1/2 hour Photoshoot session bernilai RM1000.00!(RM1000.00 x 2) utk prewedding or postwedding nanie & si dia..

Sekian, as salam..



P/S Nanie da booking photobook kat kak lina.. xsabar nak dpt hasilnya.. YEAYYY!!
.
.

U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

4 comments:

  1. tq join..oh ni lah nanie!good luck dear! :)

    catlina
    kedaigambarkami.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. @KAK LINA :thanks a lot kak.. hope sgt dpt bg adiah terbaik utk wedding sy nnt.. hehe

    ReplyDelete
  3. @sophie - adiah die mmg superb.. sy pon menarik, tertarik n meletop.. zasss..

    ReplyDelete

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails