SAHABAT & FOLLOWER @ BLOG

TABUNG PERCUTIAN..

Wednesday, October 19, 2011

SAYA, BLOG DAN PEMBACA


As salam.. sekarang memang ter-rajin join segmen / contest blogger..

Jom mulakan.. Bagi yang tak tau nak buat , cuba tengok rakan lain yang dah buat.. Tengok di ruang komen (tekan link komen)..

Cara nak join :

  1. Buat satu entri - DONE
  2. Letak header blog BEN ASHAARI.COM - DONE (tuuu atas tu)
  3. Tajuk : Saya , blog dan pembaca dan link ke entri ini. DONE
  4. Terangkan secara ringkas , apa yang anda paham mengenai tajuk iaitu SAYA , BLOG DAN PEMBACA

    Apa yg nanie faham, SAYA , BLOG DAN PEMBACA bermaksud siapa penulis mengapa blog kt diwujudkan atas sebab ape? Macam nanie, nanie wujudkan sekadar suka2 untuk share WARNA WARNI KEHIDUPAN.. Dengan adanya pembaca (follower, silent reader @ stalker), ia dapat menyumbangkan ilmu atau kata2 hikmah pada semua.
    Oppss buat masa sekarang ni, blog nanie akan diwarnai dgn kehidupan B2B. Nanie harapkan dengan wujudkan blog ni, dalam masa sama dapt berkongsi ilmu, pengalaman dan persediaan ke gerbang perkahwinan nanie.
    So, kepada B2B, jom singgah baca entry wedding & eday nanie.. Jadi sejak bulan lalu, ramai follower B2B datang singgah bagi komen - especially komen tang entry menang pakej honeymoon & tips pemilihan pengapit..
    Letak satu keping gambar yang mewakili blog anda. Pastikan gambar itu bukan milik mana mana blog.. - DONE
  5. Tinggalkan url di ruang komen ini.
  6. Tutup , 5 petang 19 Oct 2011..

    p/s semangat join segmen sebab nak kenal kawan baru, salam ukhuwah semua..
U LIKE @ NOT, UP TO U..
www.tips-fb.com

9 comments:

  1. kalau keluar berjalan, singgah rumah no 30 dlm list pembaca #2.

    bunga-bunga merah kat atas tu comel ...

    ReplyDelete
  2. singgah dari segmen sama.jom singgah dan follow blog saya jugak ye.saya follow sini.

    ReplyDelete
  3. Singgah pagi...sambil tinggal jejak :)

    ReplyDelete
  4. nice blog..
    bw dr segmen abg ben..:))

    ReplyDelete
  5. morning. singgah sini dari segmen yg sama. tak lupa jugak memfollow diri di sini. jgn lupa terjah blog saya

    http://waniewonek.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. salam ziarah...singgah jenguk2 kawan baru...:)

    ReplyDelete
  7. hehe...hye..salam kenal jom join segmen sy :)

    ReplyDelete
  8. Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

    follow awk.. :-)

    http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/segmen-saya-blog-dan-pembaca.html

    ReplyDelete
  9. apa yang saya cari, terima kasih

    ReplyDelete

komen je.. nanie reply.. salam ukhuwah..

Related Posts with Thumbnails